Chichen Itza-Kyckling
Lag Tennyson besöker monumenten i Chichen Itza, men när Ben får höra om att en mytisk varelse, Quetzalcoatl, kanske finns, tar vår hjälte an sig att hitta den bevingade ormen själv.