Sommarbrytare
Farfar Max supersmarta kompis Phil har upptäckt att ytterligare ett föremål från yttre rymden har kraschat nära Omnitrixen, så Tennysons försöker hitta den andra nedslagsplatsen innan någon annan gör det.