Ljudets hastighet
Lag Tennyson åker på jungfrutur med Sonitåget, världens snabbaste tåg, men när det visar sig att lokföraren är Greve Decibel måste Ben ta till det bästa han har för att rädda familjen och pasagerarna på det skenande tåget.