Ensam med Melissa
Familjelivet tuffar på för Tony och Cristy och det är dags för Tony att ta hand om Melissa själv för första gången. Lars och Fiona är på älgsafari och får träffa skogens konung på nära håll. Diskussionerna om barn intensifieras.