Rolf reser hem
Rolf ska resa hem till Sverige igen, men tyvärr utan Vilai som fått avslag på sitt visum. Korinne släpper en bomb. Hon berättar att hon tackat ja till ett basketuppdrag i Schweiz och kommer att flytta dit på en gång.