Skeptisk till räkgrytan
Lars lagar sin favoriträtt, räkgryta, men Fiona är väldigt skeptisk. Vilai ansöker om turistvisum till Sverige och väntar med spänning. Det är allhelgonahelg och Oskar tar med Tina till en grav som är viktig för honom.