Framme i Bjuv
Lars har hittat kärleken i Fiona som bor i Uganda och efter fem månader där ska de testa att leva tillsammans i Sverige. Cristy och Melissa kommer äntligen till Bjuv och familjelivet på hemmaplan börjar för Tony.