Ankomst till Sverige
Tony gör sig redo inför Cristy och Melissas ankomst till Sverige. Rolf och Vilai ska äntligen träffas på riktigt efter två och ett halvt år. Tina kommer till Sverige för att att bo hos Oskar i en månad.