Äntligen träffas vi!
Robin reser till Indien för att träffa Angelin som han blev kär i under förra resan dit. Rolf kommer till Thailand och får äntligen träffa Vilai. Tina får snabbt en inblick i Oskars ungkarlsliv i Sverige.