Street Freak 426 Hemi Gremmie Lives!
It runs, it drives, and it does monster burnouts! Freiburger and Finnegan finish up their 1975 AMC known as The Hemi Gremmie and take it for its first road test. The guys must work out some kinks before hitting the road for some tire-devouring action.