Taking a 1,000-mile road trip in a '67 Firebird that sat in a Georgia barn for over 16 years is crazy. But drag racing it every day along the way is true Roadkill, as Finnegan, David Newbern and the Rubber Duck Firebird hit four dragstrips in five days.