Charger vs. Charger!
Freiburger and Finnegan bring their buds Dulcich and Tony Angelo along to take the General Mayhem and the Death Metal Charger for a road trip and thrashing at DirtFish. See how the two compare in an epic battle of wildly different '68 Chargers.