Smokey and LeMullets!
Freiburger and Finnegan set new records for oil consumption in a '74 Toyota Hilux with a small-block Chevy V8. Follow along as they road trip to Cleetus McFarland's Freedom Factory to race in the action-packed 2.4 Hours of LeMullets.