Muscle Truck Returns: Boatkill 2!
The Muscle Truck is back! Freiburger and Finnegan get the '74 Chevrolet C10 LS6-powered Muscle Truck back on the road and tow out the Rogers jet boat in order to upgrade it with twin turbos -- all while in the pits of a drag boat race!