High-Riding Off-Road Adventure!
The Bubble is back! Freiburger and Finnegan ride high as they test the dragstrip and off-road capabilities of their pink and lifted 1995 Chevy Caprice. Will the engine handle nitrous at the track, and will the suspension handle the desert trails?