Me & My Pet: Tennessee
Down in Tennessee, Lily, 3, competes with her horse, Blackjack, but will her pony behave on stage? Gabby, 4, wrangles her guinea pig, Puddin, with the help of her coach, Katie. Rainbow Dash, 4, trains her dog, Titi, to perform in her Afro Circus routine.