Starz-N-Glitz: Stone Age
Charli, 2, is a Diva in Training, Savannah, 3, hates pageants and loves hockey, and Maddisyn-Rae, 2, loves eating her boogers. At the Queen of the Stone Age pageant in Charlotte, North Carolina, will the girls meltdown or make it to the stage?