Universal Royalty: Galaxy Queen
Four-year-old Katlyn's family prays for pageant success. Ava, 3, and her mom channel spirits. It is Iyslah's first glitz pageant. At the Queen of the Galaxy pageant, will spiritual guidance or beginners luck help to win the Ultimate Grand Supreme?