Around the World Pageant
Brenna, 6, is back and is now a local celebrity that expects the royal treatment. Sophia-Rayne, 3, shows off some of her American Indian roots with a glitz twist, while Madison's coach seems to attract pageant drama at the Around the World Pageant in SC.