Glitter Girls: Bollywood
Two-year-old Khloe's mom is proud to say she named her daughter after Khloe Kardashian. Ma'Leeh, 6, is new to the glitz pageant world, and 4-year-old Brooklyn's mom calls her a glitzy hillbilly. At the Bollywood pageant, see who takes the crown!