History of America Pageant
Traven, 7, and his mother, LaNesia, are back, and they put on an Uncle Sam performance. Aja, 5, and her ex-beauty queen mother, India, clash when it comes to practicing. Jaidyn, 6, and her mother, Tiffany, take on Dr. Seuss as a historical figure.