Never Saw It Coming
Tammie Craycraft Smith, seorang yang baru bercerai berusia 30 tahun, bekerja dua pekerjaan untuk memenuhi keperluan. Namun sifat mudah percaya Tammie dan keinginan untuk dicintai membuat dia terdedah kepada penipuan, pengkhianatan, dan akibat maut.