The Grudge
Dengan rupanya yang cantik dan sikapnya yang ceria, pembantu doktor dan model sambilan Christine Kent ada peminat sendiri. Namun selepas satu pertemuan menyalakan cemburu dan obsesi, Christine terkejut dengan akibat yang dahsyat.