The Watcher
Pada hari cuti yang jarang berlaku, ibu tunggal Carrie Caudill dan seorang rakan memulakan malam sesama gadis. Namun tiba-tiba, konfrontasi yang tidak dijangka melagakan Carrie dengan orang gila yang kejam dan sadis.