Heart of Darkness
Berduka dengan kehilangan peribadi, Heather Kelso mendapat permulaan baru di tempat yang biasa dan jatuh cinta dengan Gerry DeJesus yang karismatik. Namun cemburu dan persahabatan lain akhirnya akan mencetuskan jurang maut dalam hubungan mereka.