Living In Fear
Dengan jiwa besar dan murah hati, Michelle Cable adalah teras keluarganya; anak-anaknya Billy, Jessica, dan Josh adalah pusat dunianya. Namun kelembutan Michelle untuk lelaki bermasalah membuat dia terdedah kepada niat jahat dan akibat maut.