The Night Shift
Ibu tunggal Barbara Nunn berpindah ke Florida, tetapi dia sukar mencari jalan. Selepas dia mendapat kerja di sebuah restoran tempatan, nampaknya masalahnya sudah berakhir sehingga konfrontasi mengejut dengan pelanggan berakhir dengan pembunuhan.