Camouflage
Menguasai seni penyamaran adalah pencapaian mustahil bagi kebanyakan makhluk, namun bagi makhluk ini, ia merupakan senjata yang menjadikannya pakar dalam memburu dan bersembunyi. Pemangsa dengan penyesuaian hebat ini ibarat pengubah bentuk di habitatnya.