Beaks and Talons
Menguasai langit, pembunuh udara ini datang dalam pelbagai bentuk dan saiz. Berbekalkan paruh tajam dan cakar yang kuat, makhluk seperti falko, helang dan burung hering menggunakan sifat unik ini untuk memburu mangsa dan bertahan di alam liar.