Tusks and Horns
Gajah liar yang kuat adalah salah satu daripada banyak haiwan yang memanfaatkan senjata evolusinya. Temui makhluk yang berbeza di sebalik senjata maut ini dan cara ia menggunakannya untuk terus hidup di alam liar.