Bites
Saksikan pemangsa serangan hendap liar dengan gigitan yang paling kuat yang pernah dilihat. Senjata pilihan haiwan seperti beruang grizzly dan jerung putih ialah keupayaannya untuk menggigit mangsa dengan kuat.