Stealth
Saksikan pemangsa bahaya dan tersembunyi yang telah menguasai seni menyorok dan mengejar. Daripada harimau yang bersembunyi di pokok dan padang rumput savana, kepada cheetah menggunakan kelajuan, dan badak air tenggelam senyap-senyap di sungai Afrika.