ABCs of Summer Entertaining
Valerie Bertinelli bukan hanya pelakon berjaya: dia juga tukang masak yang hebat di dapur. Dipengaruhi resipi keluarga, dia berkongsi minatnya yang terbukti untuk memasak makanan moden, mudah dinikmati, senang dikenali dan lazat untuk rakan dan keluarga.