Betty White Tribute
Meraikan seorang kawan tersayang, Valerie Bertinelli buat makan tengah hari meraikan Betty White. Dia gunakan makanan kegemaran ikon tersebut untuk sediakan Kek Cawan Likuoris Merah dan Vodka Lemon Betty. Kemudian, dia goreng Popia Salmon yang rangup.