Southern California Wedding
Valerie Bertinelli sediakan beberapa hidangan kegemaran berilhamkan SoCal untuk meraikan pertunangan penerbitnya. Dia membuat Ayam dalam Kuah Pedas Verde, Nasi Kubis Bunga Gaya Sepanyol dan Esquites. Valerie raikan pasangan itu dengan Margarita ceri.