Masterpiece Eater
Valerie Bertinelli raikan musim bunga dengan hidangan cantik yang boleh dimakan dan dipamerkan di galeri. Dia mulakan dengan Salad Lentil Sayur Panggang dan Roti Kebun Focaccia. Kemudian, dia membuat Aqua Pazza dan kek Zebra limau strawberi.