Timeless Elegance
Sepasang suami isteri ingin menjual rambler tahun 1970-an mereka dan memulakan persaraan impian mereka, tetapi rumah panel kayu mereka dengan hanya satu bilik mandi memerlukan kerja. Lyndsay dan Leslie menggunakan jubin yang elegan.