Rustic Cabin Reno
Lyndsay dan Leslie mengambil risiko besar kerana mereka berusaha untuk mengubah kabin terpencil di dalam hutan menjadi tempat percutian desa. Mereka menyalurkan penebang kayu dalaman mereka untuk membawa masuk unsur kayu bermata kasar.