Million Dollar Design
Leslie dan Lyndsay sedang dalam misi untuk menukar rumah pasangan tahun 1970-an yang luas. Melihat potensi untuk jualan besar, mereka menggunakan semua helah mereka untuk memberikan bilik besar dengan ciri kayu dan cermin pulih moden dan mewah.