Old Friends, New Upgrades
Beberapa kekasih sekolah menengah menghubungi rakan mereka Lyndsay dan Leslie. Sementara si kembar mengemas kini rumah dengan gaya minimalis yang hangat, Lyndsay membuat rancangan dengan kekasihnya sendiri.