Love Tub to Shower Power
Sepasang suami isteri mempercayakan Lyndsay dan Leslie untuk mengubah suai dapur dan bilik mandi era 1990-an. Si kembar memodenkan rumah ladang dengan menggunakan peningkatan organik yang membina gaya sedia ada dan daya tarikan terpencil.