Fancy Farmhouse
Semasa mencari rakan lama, Leslie dan Lyndsay bertemu rakan peminat VW yang sedang bergelut menjual rumah yang mereka bina 15 tahun lalu. Si kembar mengemas kini bahan gred pembina rumah dan menambah kemasan ypada gaya rumah ladang.