Jason, Jack dan ibu-ibu mereka naiki trem vintaj Hong Kong di Hollywood Road menuju ke Muzium Istana! Mereka juga cuba makanan ringan tradisional dari Guangdong, Foshan dan masakan Cina moden di Central.