Jason Yeoh, Jack Lim dan ibu-ibu mereka nikmati tarikan unik Hong Kong, antaranya minum petang atas bot di Pelabuhan Victoria serta hidangan dim sum tradisional dan minum petang di puncak tertinggi Hong Kong.