Jason Yeoh, Jack Lim dan ibu-ibu mereka lawat Mukah, Sarawak. Di Rumah Inap Butik Kebudayaan Lamin Dana, mereka berkongsi budaya dan gaya hidup Melanau dan pergi menaiki bot di Sungai Tellian!