Surf & Turf Battles
Guy Fieri padankan lapan cef untuk pusingan seterusnya pertempuran dan mendedahkan kejutan perawak - protein berganda! Para cef perlu buat hidangan darat dan laut dalam dengan kombinasi yang diputuskan oleh perawak.