Randomizer Gone Wild
Guy Fieri meneruskan pusingan pertama konflik masakan dengan empat lagi pertempuran kalah mati. Bukan sahaja cef perlu menakluk lawan mereka, mereka juga akan berdepan randomizer dinaik taraf dengan kategori kad bebas serba baru.