Final Face-Offs of the First Round
Guy Fieri memadankan lapan cef yang tinggal untuk pusingan akhir pertempuran kalah mati mengejutkan. Empat pakar masakan akan mara ke pusingan 16, manakala empat chef yang kalah akan pulang untuk memulakan latihan mereka untuk tahun depan.