The Great 8 Enter, the Final 4 Exit
Guy mengalu-alukan lapan cef untuk berhadapan dengan perawak yang ditakuti dan saling bersemuka dalam pertempuran kalah mati. Menjelang akhir malam, empat cef akan tinggal dan perlu bersiap sedia untuk pertempuran akhir.