Win or Go Home
Guy Fieri memperkenalkan lapan cef baharu kepada pertempuran kalah mati yang sengit, satu lawan satu. Akhirnya, empat cef akan menakluk randomizer, kagumkan hakim dan mara ke Super 16, manakala cef yang tinggal disingkirkan dan pulang.